особистість

Особиста методична картка
майстра в/н КПБЛ
(Моніторинг рівня фахової майстерності)

Перелік питань
Зміст діяльності
1
П.І.Б.
Куцук  Юрій Миколайович
2
Рік народження
           15.03.1959
3
Освіта (який навчальний заклад закінчив, рік, спеціалізація)
Вища. Криворізький гірничорудний інститут   1983р
Інженер - будівельник          
4
Посада
Майстер виробничого навчання
5
В/Н професія
Машиніст крана (кранівник).стропальник
6
Педагогічний стаж
16 років
7
Нагороди
-
8
Курси підвищення кваліфікації (рік), стажування
Курси по допуску та безпечної експлуатації вантажо – підйомних кранів 2014р.
9
Проблема, над якою працюю
«Розробка та впровадження на уроках в\н інструкційно – технологічних карток.
10
Досвід, яким можу поділитися (позитивний) конкретно
Виготовлення та впровадження на уроках в\н електронних плакатів.
11
Відкриті уроки, виховні заходи (за данний період)
березень 2014 р. тема уроку: «Паяння та лудіння», Урок№1 «Паяння електричних дротів»
11а
Відкриті засідання МК- конкретно про виступи, участь, роботу
-
12
Переможці конкурсів фахової майстерності
-
13
Методичні напрацювання, рекомендації, посібник (електронні, навчальні, методичні розробки уроків)
Лютий 2014 р. Методична розробка: «На допомогу майстру виробничого навчання»
План – заняття на тему: «Розмітка площини».
14
Досвід, який використовую у своїй діяльності (назва закладу, ПІБ майстра в\н, тема досвіду)
 Використовую досвід майстра виробничого навчання Балевич С.В. «Методика та вдосконалення уроків виробничого навчання». Відео – уроки.
15
Використання інноваційних технологій (ІКТ, електронні плакати, професійні екскурсії, майстер класи)
Грудень 2013 р. Професійна екскурсія учнів на КГЗО. Електронні плакати.
16
Робота в майстерні
Виготовлення двох плакатів по стропуванню вантажів
17
Участь в обласній виставці технічної творчості (вказати напрямок роботи, назву)
Червень 2014 р. Модель діючого козлового крана.
18
Недоліки педагогічний діяльності
Закінчити виготовлення електронних інструкційно – технологічних карт.
19
Самооцінка діяльності
добре


Комментариев нет:

Отправить комментарий